• Takziah Diucapkan..

    Berita Crew UKM-KINI
    Oleh:Permata Hitam

    Baru-baru ini krew UKM-KINI mendapat berita tentang seorang MPP UMUM Gabungan Mahasiswa saudara Hisyamuddin Che Ali terlibat dalam kemalangan jalan raya, menurut maklumat yang diberitahu kejadian itu berlaku ketika beliau hendak pulang selepas menghadiri perbicaraan di Mahkamah Persekutuan Putrajaya untuk mengetahui keputusan mahkamah tentang status Menteri Besar Perak. Menurut maklumat juga kecedaraan yang dialami beliau agak serius kerana mengalami patah tangan.

    Saudara Hisyamuddin antara MPP yang lantang bersuara dalam mencari kesalahan pihak Aspirasi tetapi perlu juga kadang-kadang memberi idea dan pandangan bukan hanya sekadar mengkritik. Kami dari krew UKMKINI mengucapkan takziah diatas apa yang berlaku, sehingga setakat ini kami masih tidak dapat maklumat dimana beliau berada sekarang. Pada masa sekarang beliau sedang dalam Latihan Industri(LI), mungkin beliau telah menangguhkan LI tersebut pada sem akan datang. Apa pun kami mengharapkan kejadian yang berlaku dijadikan pengajaran bersama, semoga cepat sembuh dan perkara ini diharapkan tidak mematahkan semangatnya untuk terus berkhidmat sebagai MPP.

7 comments:

  1. Takziah..
    Syafakallah.

  1. Anonymous says:

    takziah dari mohd faizee azwar...dari fakulti pendidikan.semoga cepat sembuh dan banyakkan bersabar..

  1. Anonymous says:

    tak mati ke budak ni?
    Sempat tobat tak?

  1. Anonymous says:

    Salam.

    Alhamdulilah..Syukur pada Allah S.W.T, kerana masih memberikan ruang buaT HambaNya berjuand di jalan yang diredahaiNya. Saya masih dalam keadaan seperti biasa. Saya berharap agar ukm-kini.blogspot menarik balik artikel ini dalam masa 24 jam (sebelum 11 jun 2009) kerana ia menimbulkan persepsi negatif.

    Saya sangkal 100 peratus kenyataan blog ini yang saya akan extand.Ini adalah tuduhan tanpa asas kerana praktikal saya masih berjln sperti biasa. Terima kasih atas prihatinan crew blog ini. Diharap post ini dihilangkan kerana ia mengandungi fitnah yang besar. Harap maklum buat semua.Wassalam

    Hisyamuddin Che Ali
    Pengerusi GMUKM/MPP UMUM

  1. Anonymous says:

    sakit pun masih lantang lg...

  1. Anonymous says:

    mujur per xmati.........kalu mti, hbs la bdk GM..xjmpa dh y cmni.smart, crdik,jambu batuuuuuu...hahaha

  1. Anonymous says:

    Kami rindukan kepmpinn Hisyamuddin. Smoga cpt smbuh. Kuburkan Aspirasi thun ini..

Leave a Reply






KOMEN ANDA

Grab This Widget

RATING